dilluns, 25 de maig del 2009

Benvinguda

Durant els mesos d'ençà que vaig obrir el meu altre blog Els Millors Dies, algunes de les entrades que més satisfaccions m'han donat (tant a l'hora de fer-les com per la seva acceptació) han estat les dedicades a la història de Barcelona. Tanmateix, de mica en mica m'he adonat que aquelles entrades, per molt interessants que siguin, no acabaven d'encaixar en la temàtica d'un blog fonamentalment d'opinió. Per això he decidit crear Document Barcelona, un blog que dedicaré exclusivament a continguts relacionats amb la història de la ciutat. La meva idea és centrar-me en el període que va de mitjans del segle XIX (quan van caure les muralles) fins el present. De moment, i com a arrencada, hi he traslladat les entrades històriques d'Els Millors Dies. Espero que us agradi!